FANDOM

Cannabis 01 bgiu

Данас је канабис најпрофитабилнија пољопривредна култура

САД - Према једној студији узгој индијске конопље (лат. Cannabis sativa, у жаргону марихуана) је постао најразвијенија грана пољопривреде у Сједињеним Америчким Државама. Студијама се заснива на подацима америчке владе, у којима између осталог пише да се производња ове културе удесетостручила за последњих 25 година.

Данас је ова врста конопље (односно врста канабиса), из кога се праве марихуана и хашиш, најпрофитабилнија пољопривредна култура у САД, а вјероватно и у свијету, доносећи више новца својим узгајивачима него традиционалне културе као пшеница и кукуруз.

Студију је израдила група "Драгсајнс" (Drugscience.org) која се залаже за блаже прописе о гајењу канабиса.

У извештају направљеном на основу ове студије каже се и да годишње жетва конопље у САД доноси произвођачима око тридесет пет милијарди долара. Представник за штампу америчког државног "Центра за политику контроле дрога" је рекао да према владиним проценама, илегална употреба дрога у Америци представља посао вредан око 200.000.000.000 (двеста милијарди) долара годишње.

Извори Уреди