FANDOM

London, april 2005. -- Državljanka Velike Britanije koja je u jela stavljala kanabis kako bi se lečila od depresije osudjena na društveno-koristan rad.

Porota je za 15 minuta donela odluku da je Patriša Tabram, stara 68 godina, kriva jer je gajila kanabis u plakaru u svom domu, na severozapadu Britanije. Za takvo krivično delo u Britaniji se može dobiti do šest meseci uslovne zatvorske kazne, a ona je osudjena na 250 sati društveno-korisnog rada.

"Nastaviću da se lečim konopljom. Ovaj sud nije kompetentan i podnecu žalbu jer nisam imala pravo na advokata", rekla je Patriša Tabram posle izricanja presude i dodala da se ne plaši odlaska u zatvor.

Policija je u septembru 2005. godine u domu optužene našla biljke konoplje i prah u bokalu na kuhinjskom stolu.

Patriša Tabram, autorka dela "Baka jede konoplju", rekla je da u svom zamrzivaču ima jela i sladoled od konoplje. Ona je dodala da će nastaviti da koristi konoplju u borbi protiv depresije, od koje pati od 1975, kada je našla svog sina mrtvog u krevetu.

Prema njenim rečima, stavljanje konoplje u šolju tople čokolade daje napitak koji obezbedjuje pet sati mirnog stanja, dok lekovi imaju neželjene efekte. "Stara sam i umorna. Razočarana sam ponašanjem suda prema nekom mojih godina ko ima takve zdravstvene probleme", dodala je ona.

Izvor: Beta