FANDOM

London, april 2005. -- Šezdesetšestogodišnja Patriša Tabram iz engleskog gradića Ist Li umalo nije završila u zatvoru iako je na suđenju priznala da već godinama koristi marihuanu da bi ublažila reumatske bolove i da kolače koje pravi od te droge daje i svojim drugaricama koje imaju slične probleme.

Sudija Dejvid Hodžson je izjavio da je u obzir uzeo staričine godine i razlog zbog kojeg je koristila marihuanu, pa joj je izrekao samo uslovnu kaznu od šest meseci. Starica je zamoljena da se u narednih pola godine uzdrži od nedozvoljene "terapije".

Bakica, međutim, kaže da je zahvalna sudiji što je nije poslao na robiju, ali nema nameru da ga posluša. "Nastaviću da uzimam marihuanu jer je ona neuporedivo bolja od bilo kojih tableta koje su mi prepisivali lekari, a verujem čak i da je manje štetna. Ipak, neću više kolačice davati prijateljima. Ako hoće tako da se leče, neka sami nabavljaju marihuanu", rekla je starica po izlasku iz sudnice.

Prema zakonu koji je u Velikoj Britaniji usvojen prošle godine, uživanje marihuane nije krivično delo, ali distribucija jeste.