FANDOM

Jun 2006. Nova plantaža kanabisa otkrivena je u okolini Prijedora na imanju u vlasništvu 69-godišnje Ljeposave Gvozden. Otkriveno je 1.290 stabljika indijske konoplje visine između 50 i 200 centimetara. Da su biljke dospele na preradu njihova vrednost bi na crnom tržištu bila oko 270.000 evra, piše Dnevni avaz.Plantaža je oktrivena u selu Donji Volar, a nezvanično se saznaje da je tokom istrage, penzionerka Ljeposava Gvozden, policiji izjavila kako je konoplju koristila isključivo za tkanje i da nije znala da je reč o opijatu. (izvor - www.sto-posto-zabava.com) Još uvek nije poznato ko zaista stoji iza novootkrivene plantaže niti radi li se i tu o organizovanom uzgoju. Pronađeni uzorci indijske konoplje poslati su u kriminalističko-tehnički centar MUP-a Republike Srpske gde bi trebala biti obavljena analiza.

Otkriće plantaže u Donjem Volaru došlo je samo 10 dana nakon pronalaska plantaže u Rasavcima, takođe u okolini Prijedora. Na toj plantaži je pronađeno 2.290 stabljika konoplje, a policija tvrdi kako nikad u istoriji nisu zabeležili tako masovan uzgoj ovog opijata na prijedroskom području.