FANDOM

Beograd, 3. maj - Danas su predstavnici nevladine organizacije, preko koje je prijavljen Svetski dan konoplje, bili da prijave pretnje, da nacisti hoce da rasture uredno prijavljen skup (imena organizacija i predstavnika necemo navoditi, zbog njihove licne bezbednosti). Posle duzeg razgovora sa visokim predstavnicima policije, zbog mnogih razloga (ukljucujuci i iskljucivu odgovornost za sve lose sto moze da se desi), ta nevladina organizacija je otkazala svoju organizaciju skupa.

U medjuvremenu se druga organizacija, pod nazivom Generacijski odgovor drogama, prijavila da ce preuzeti organizovanje skupa, ali izleda da je sada prekasno, zbog zakonskog roka od 48 casova.

Trenutno stanje je sledece: na skupu nece biti ni standa ni ozvucenja, i mnogi ljudi se nece pojaviti, jer su zvanicni organizatori otkazali skup. Na Trgu ce biti dosta policije i oni ce najverovatnije vracati ljude koji se ipak pojave. Takodje, taj dan je derbi i u gradu ce biti gomila navijaca, od kojih su neki za a neki protiv dekriminalizacije konoplje, a sto je najgore, ekstremni desnicari (naci-skinhedsi) su zakazali kontra-skup u isto vreme.

Ako neko i pored svega ovoga, ipak odluci da prosheta gradom u to vreme, neka pripazi da nema vidljivih oznaka ili transparenata, da ga nacisti ne bi uhvatili u nekoj od sporednih ulica. Nadamo se, da na samom Trgu Republike nece biti nasilja, jer ce biti dosta jako prisustvo policije. Ni slucajno ne nosite travu sa sobom taj dan u grad, jer se u Srbiji to smatra krivicnim delom.

Dolazimo uskoro sa najnovijiim vestima, a ko god nesto sazna, nek sam okaci na stranicu.

Izvor vesti: [1]