FANDOM

U Srbiji je zakonom svaki deseti građanin proglašen kriminalcem, zbog uživanja konoplje. Najviše njih su mladi, kojima treba razumevanje, a ne progon. Mnogi su stari i bolesni a konoplja im je nezamenljiv lek.

Političari - vaš zakon zabranjuje domaći uzgoj. Vaš zakon tera ljude da kupuju albansku konoplju na crno i da ostavljaju novac narko mafiji. Vi snosite odgovornost.

Roditelji – vlada troši vaše vreme i vaš novac da bi proganjala i hapsila vašu decu. Mediji vas lažu o konoplji! Nazivaju je drogom, iako ne izaziva zavisnost, za razliku od alkohola i nikotina. Razgovarajte drugarski sa vašom decom o tome.

Omladino - na tebi je pritisak ovog nepravednog zakona. Na svakom koraku te pretresaju i legitimišu, tražeći travu. Pušili je ili ne, svi smo pod pritiskom. Izborimo se za svoje dostojanstvo!

Policajci – pušači trave nisu kriminalci. Lošim i nepravednim zakonom, političari su proglasili kriminalcima ovaj pošten svet koji uživa konoplju. Ophodite se prema njima kao prema punopravnim građanima.

Sudije – vi barem znate. Zakon koji pravi kriminalce je loš zakon. Ne sudite našoj omladini strogo. Nek se čuje i vaš glas neslaganja.

Lekari – vreme je da uvažite lekovita svojstva konoplje. Uskoro ćete moći da je prepisujete umesto štetnih hemijskih lekova: za smirenje, za apetit, protiv nesanice, stresa...

Uzgajivači – vi najviše trpite zbog ovog nepravednog zakona. Vas koji gajite narodni lek za sebe i za svoje bližnje, hapse i proganjaju kao kriminalce.

Zahtevamo da zakon dozvoli uzgajanje do 3 biljke i nošenje do 5 grama konoplje, i otvoranje 7 konobi, mesta za uživanje konoplje. Zahtevamo amnestiju uhapšenih i osuđenih zbog uživanja marihuane. Zahtevamo ukidanje svih uslovnih i novčanih kazni, kao i brisanje dosijea. Zahtevamo da se omogući medicinska upotreba konopolje i prepisivanje na recept.

Smatramo da će se dekriminalizacijom postići smanjenje narkomanije i kriminala, suzbijanje narko mafije, razvoj poljoprivrede, kvalitetniji proizvod i razvoj turizma.

Mi smo protiv prodaje maloletnicima, pušenja na javnim mestima, reklamiranja i zloupotrebe konoplje. Mi smo protiv narkomanije i droge koja ubija naše prijatelje.

Konoplja nije droga, konoplja je lekovita biljka. Biljka koja ne izaziva fizičku zavisnost, koja se upotrebljava vekovima i koja nikad nikoga nije ubila.

Dekriminalizacija!

Vidi još Уреди