FANDOM

Bob marley

Боб Марли, икона пушења траве.

  • Bob Marli - kao rastafarijanac, Bob Marli je bio veliki pobornik konoplje, svete biljke. Opevao ju je u mnogim pesmava, a između ostalog je izjavio: "Biljka gandže je lek za narod."
  • Bred Pit - navodno je raskinuo sa Gvinet Paltro delom zbog toga što ona nije delila njegovu ljubav prema pušenju indijske konoplje. Dženifer Aniston, njegova bivša žena je pušila konoplju zajedno sa njima i to je bilo predmet mnogih članaka u tabloidima, dok su bili zajedno.
  • Luis Armstrong - čest uživalac, hapšen marta 1931. zbog posedovanja.
  • Bitlsi - simboli uživanja droge 1960-ih.
  • Manu Čao - ikona Svetske muzike, zastupnik legalizacije marihuane, često peva o marihuani na svojim koncertima.
  • Bil Klinton - bivši predsednik SAD koji je priznao da je pušio travu.
  • Kurt Kobejn - pevač Nirvane, koristi je kanabis između ostalih droga.
  • Džo Koker - uhašen 1976. u Australiji zbog posedovanja indijske konoplje.
  • Sajpres Hil (Cypress Hill) - grupa poznata po njihovim pesmama o konoplji.
  • Snup Dog - reper, poznat po pušenjeu trave na bini, u kolima i raznim televizijskim nastupima.
  • Dr. Dre - reper, autor čuvenih stihova "Hey, hey, hey, hey, smoke weed every day."
  • Bob Dilan - poznati pevač koji je pušio travu i za koga se smatra da je preneo tu ljubav i na Bitlse.
  • Alen Ginsberg - Američki pesnik bit generacije: "Pušim marihuanu u svakoj prilici koju imam."
  • Geri Hol Džunior (Gary Hall Jr.) - Olimpijski prvak u plivanju. Testiran pozitivno na kanabis tokom otvaranja olimpijskih igara u Atlanti 1996.
  • Džimi Hendriks - poznati gitarista, čuven po pušenju konoplje na bini i u svojoj limuzini.
  • Džim Morison - američki pesnik i omladinska ikona, poznat po korišćenju kanabisa i psihodelika.
  • Mik Džeger i Kit Ričards - članovi Roling Stonsa, hapšeni 1969. zbog trave.
  • Fela Kuti - Nigerijski muzičar i aktivista, osnivač afrobita. Prugutao je džoint koji mu je policija našla. Zbog toga, policajci su ga odveli u stanicu i čekali da ispitaju njegove fekalije. Fela se ipak snašao i dao policajcima izmet svoga zatvorskog druga. Bio je oslobođen, a svoju priču je opevao na albumu Skupoceno govno (Expensive Shit).
  • Timoti Liri - Američki psiholog i pisac. Bio je kontrakulturna ikona 1960-ih i zalagao se za upotrebu i istraživanje psihodeličnih droga. Kasnije je prestao da puši travu, ali je nastavio da je jede u formi kasnije nazvanih Lirijevih biskvita.
  • Džordž Majkl - pop ikona koja tvrdi da puši previše konplje.
  • Karl Sagan - američki astronom i pisac, povremeni pušač konoplje koji je napisao esej o konoplji pod pseudonimom "Mister Iks".
  • Arnold Švarceneger - Viđen kako puši džoint 1976. posle pobede njegovog filma na takmičenju.
  • Hanter Tompson - pisac i novinar, poznati pobornik kanabisa, autor Paranoje u Las Vegasu.
  • Piter Toš - rastafarijanski muzičar, napisao je pesmu Legalizuj je (Legalise It) poznat po pušenju na bini, jednom je bio pretučen od policije zbog toga.
  • Šon Pol - napravio pesmu sa Basta Rajmsom "Daj mi svetlost" (Gimme the Light) u kojoj govori o pušenju konoplje.
  • Metod Men - član revolucionarnog hip-hop kolektiva Vu Tang Klan, poznat kao dugogodišnji uživalac indijske konoplje.
  • Vitni Hjuston - američka pevačica, bila je više puta hapšena zbog posedovanja marihuane.
  • Kameron Dijaz - 2007. je naslikana kako puši džoint dok uživa na suncu.

Vidi još Уреди

Linkovi Уреди